Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je zoekt de gewenste artikelen op in de dames-, heren-, kinder- of accessoires catalogus of via de zoekmachine. Klik op het gewenste artikel, selecteer de maat en klik op de knop: "IN MANDJE". Zodra alle gewenste artikelen in het winkelmandje zijn geplaatst, klik je op de knop "AFREKENEN".

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Alle bestellingen die op werkdagen voor 12u.'s middags worden geplaatst behandelen wij nog op dezelfde dag, onder voorbehoud van verificatie van de betaling. Na de verificatie krijg je een orderbevestiging en wordt het product uit de voorraad gehaald, gecontroleerd, gefrankeerd en aan de gekozen transporteur gegeven.
Bestellingen die na 12u.'s middags worden geplaatst, worden met prioriteit op de eerst daaropvolgende werkdag behandeld.
Op het moment dat het pakket wordt verzonden, word je per e-mail op de hoogte gebracht. Tevens kun je je pakket volgen op www.postnl.nl.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Indien je een kortingscode hebt, kun je deze gebruiken tijdens de eerste fase van het bestelproces: 'Winkelmand'. Boven 'Totaalbedrag' zie je het zinnetje 'Ik heb een kortingscode' staan. Als je op dit zinnetje klikt, verschijnt er een veld waarin je de kortingscode kunt invoeren. Het totaal te betalen bedrag wordt meteen in vermindering gebracht, afhankelijk van het kortingsbedrag.

Uit welke betaalmethodes kan ik kiezen?

Sarenza biedt de onderstaande betaalmethodes aan:

iDEAL
iDeal verzorgt alle online betalingen via je eigen bank. Via deze betaalmethode word je direct doorgestuurd naar de site van de desbetreffende bank waar de betaling plaatsvindt.

Via creditcard (Visa- of MasterCard)
Alle creditcard gegevens kunnen veilig worden ingevuld dankzij onze beveiligde SSL procedure. Er zal gevraagd worden naar een ‘card verification code’. Dit is een 3-cijferige code die je kunt vinden op de achterkant van je creditcard.

PayPal
Betalingen via PayPal gebeuren via een PayPal account, dat gekoppeld kan worden aan een creditcard of betaalpas. Daarnaast heb je de mogelijkheid om aankopen te verrichten door enkel je e-mailadres en PayPal wachtwoord in te vullen.

Klarna Factuur
De factuur zal per mail opgestuurd worden door onze partner Klarna op het moment dat de bestelling verstuurd is. Je ontvangt een bevestiging van verzending via e-mail van Sarenza. Je hebt daaropvolgend 14 dagen om te betalen voor je bestelling (wetende dat de bezorgtijd 2 tot 3 werkdagen is). Klik hier voor meer informatie over betalingen per factuur. Klik hier voor meer informatie over de betaalmethodes.

Hoe ontvang ik een factuur?

Als je hebt gekozen voor betaling via Klarna Factuur dan zal de factuur per e-mail worden verstuurd door onze partner Klarna. Daarnaast is de factuur toegankelijk via Mijn Klarna. Klik hier voor meer informatie over betalingen per factuur.

Als je hebt gekozen voor een andere betalingswijze (Visa, Mastercard, iDeal of PayPal) dan krijg je toegang tot alle facturen via je Sarenza-account. Log met je Sarenza-accountgegevens in en ga naar 'Mijn bestellingen bekijken & retourneren'. Klik op de gewenste bestelling en download het pdf-formulier

Is het betaalproces beveiligd?

Alle betalingen zijn volledig beveiligd dankzij ons beveiligingssysteem dat berust op het Secure Socket Layer - Protocol. Deze SSL beveiliging garandeert dat betaalgegevens veilig zijn.

Creditcard
Betaling met creditcard is beschermd door het online systeem van onze bancaire partner Credit Mutuel Arkea, een van de grote Franse banken. Je bankgegevens worden alleen gecodeerd verstuurd, wat betekent dat deze volledig onleesbaar zijn. Daarnaast worden je gegevens alleen door Credit Mutuel Arkea verwerkt. Sarenza heeft geen inzage in je persoonlijke gegevens. In feite wordt je kaartnummer dus niet aan Sarenza.nl gecommuniceerd maar rechtstreeks aan onze partner Credit Mutuel Arkea. Het beveiligingssysteem gebaseerd op de SSL* (Secure Socket Layer) met 128-bits.

Factuur
Voor betaling per factuur werkt Sarenza met Klarna. Klarna is een leider op het gebied van online betalingen via factuur. Klarna gaat uiterst vertrouwelijk om met je persoonlijke gegevens. Klik hier voor meer informatie over veilig betalen per factuur.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je je vergist tijdens het bestellen en wil je je bestelling graag annuleren? Contacteer in dat geval zo snel mogelijk onze klantenservice. Indien de bestelling net geplaatst werd, dan kan deze direct worden geannuleerd. Indien het pakje al naar de logistiek verstuurd werd, dan is er 50% kans dat de bestelling toch nog kan worden gestopt. Mocht het pakje op dat moment al verstuurd zijn, dan dien je te wachten tot het pakje is aangekomen, zodat je het nadien via de gebruikelijke retourprocedure kunt retourneren. Een bestelling annuleren is altijd gratis.

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag? De klantenservice is er om al je vragen te beantwoorden!

Neem dan contact op met de klantenservice